Jesteś tutaj
Home > Rynek i biznes > Czy wygląd zapakowanego prezentu ma znaczenie?

Czy wygląd zapakowanego prezentu ma znaczenie?

Obecnie coraz więcej osób rezygnuje z pakowania prezentów, po pierwsze z powodu braku czasu, po drugie z pobudek materialnych (w końcu sam prezent jest już sporym wydatkiem). Jednak odbiór prezentu ładnie zapakowanego może być zdecydowanie bardziej pozytywny, a stworzenie kreatywnego opakowania może dostarczyć wiele frajdy w trakcie otwierania.

Czy warto pakować prezenty?

Wiele osób zastanawia się nad sensem pakowania prezentów. W końcu najważniejsza jest zawartość. Ale opakowanie pełni kilka istotnych funkcji. Po pierwsze, odpowiednie opakowanie, eleganckie i dobrane do okazji, z jakiej wręcza się prezent dodaje estetyki. Prezenty świąteczne, zdobione we wzorki śniegu czy renifery doskonale pasują do choinki i bożonarodzeniowego wystroju mieszkania. Torebki na prezenty, np. mikołajkowe, oprócz atrakcyjnej zawartości mogą same w sobie być też prezentem i przydać się w następnym roku. Opakowanie musi zakryć właściwy prezent. Przed otwarciem obdarowywana osoba może domyślać się, jaki otrzyma prezent, co najwyżej po kształcie opakowania. Sam proces rozpakowywania podarunków wiąże się z ekscytacją, w końcu jest to niespodzianka. W końcu, opakowanie pełni funkcję ochronną, zwłaszcza gdy prezent trzeba gdzieś przetransportować. Prezent zostaje więc zabezpieczony przed warunkami atmosferycznymi i ewentualnym zniszczeniem z powodu upadku. Ponadto gwarantuje dyskrecję, co może być kluczowe przy wręczaniu prezentów śmiesznych i mocno spersonalizowanych (np. z okazji osiemnastych urodzin).

Artykuł napisany we współpracy z producentem toreb papierowych i reklamowych – Czargraf.

Dodaj komentarz

3 − dwa =

Top