W reklamowaniu produktów lub usług zdecydowanie najlepiej sprawdzają się rozmaite nośniki zewnętrzne, gdyż pozwalają na łatwe dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców. W tej kategorii na szczególną uwagę zasługują z pewnością innowacyjne kurtyny LED. Występują bowiem przeważnie w formie interaktywnej. Dzięki temu skutecznie przykuwają uwagę potencjalnych klientów, co przekłada się bezpośrednio na wzrost zysków.
Standardowa ściana led jest zamontowana na elewacji budynku albo rozpięta na specjalnym stelażu. Można ją też z powodzeniem umieścić w przestrzeni zamkniętej. Jej podstawowa zaleta to dobra widoczność z dużej odległości – i to niezależnie od panujących warunków atmosferycznych (deszcz, silne promieniowanie słoneczne, zachmurzenie itp.). Spore znaczenie ma ponadto fakt, że prezentowane treści dynamicznie się zmieniają, a ruchomy obraz odznacza się doskonałą jakością. Omawiana forma reklamy nie jest przy tym nachalna i nadmiernie nie angażuje odbiorcy. Zwraca on na nią uwagę mimowolnie, stosunkowo łatwo zapamiętując daną treść promocyjną (ze względu na wizualną postać). Pozostałe istotne atuty to niski koszt eksploatacji oraz nieskomplikowana obsługa. Dodajmy, że kurtynę LED warto zainstalować choćby na stoisko targowym, przy biurowcu, w centrum handlowych, w ośrodku kultury czy obiekcie sportowym.