Żeby klient kupił określony towar, musi najpierw zwrócić na niego uwagę. W czasach obecnej różnorodności rynkowej nie zawsze można uzyskać taki efekt w prosty i szybki sposób. Warto zapoznać się więc z kilkoma zasadami i ciekawymi trikami, które pozwolą wyeksponować określoną część asortymentu na tyle umiejętnie, by konsumenci się nim zainteresowali i dokonali transakcji. Wbrew pozorom to wcale nie takie trudne, jak mogłoby się wydawać.
Tym, co przyciąga uwagę klientów są z pewnością duże i wyraziste oznaczenia. Mogą to być plakietki w jaskrawych barwach umieszczone tuż przy cenach danego asortymentu, a także duże banery ustawione bądź zawieszone w pobliżu półek. Oprócz intensywnych kolorów i czytelnych napisów na korzyść działają także nietypowe kształty tego rodzaju oznaczeń. Aby uczynić konkretne towary łatwiej zauważalnymi przez konsumentów warto umieścić je na specjalnych standach kartonowych lub stojakach ekspozycyjnych, które ustawimy w centralnym punkcie sklepu. Dzięki temu szybko skupią na sobie uwagę odwiedzających i sprawią, że zatrzymają się oni przy nich na dłużej. Więcej informacji na temat tego rodzaju rozwiązań można znaleźć na stronie internetowej https://oficyna97.pl/oferta-produkcji/stojaki-potykacze-reklamowe/. Ciekawą opcją są także plakaty promocyjne, które przyciągają wzrok przy pomocy swoich walorów wizualnych oraz reklamowe tablice LED hipnotyzujące wyświetlanymi na nich obrazami, które co jakiś czas się zmieniają, zachowując dynamikę, która jest atrakcyjna dla ludzkiego oka.