Jak mówi przysłowie „reklama dźwignią handlu”, a to sprawdza się najbardziej w przypadku starannego i efektownego wyeksponowania na zewnątrz oferowanego przez sklep towaru. Przyczyna tego jest bardzo prosta i prozaiczna, ponieważ nic bardziej nie przyciągnie klienta niż ciekawski zmysł wzrokowy czyli kolorowy, przykuwający uwagę i z daleka „rzucający się w oczy” towar. To zawsze działa i przynosi efektywną korzyść, bo niemal z każdym przechodniem wygra ciekawość, która spowoduje podejście do tej ekspozycji na tyle blisko aby móc się przekonać co fajnego, przydatnego, okazyjnego czy taniego oferuje nam taki sklep.
Towar na zewnątrz można wystawić na różnorakie sposoby, choćby używając prostej ławy czy stolika, ale lepszym rozwiązaniem będą mniejsze lub większe, zależne od indywidualnych potrzeb – hale namiotowe. Są one poręczniejsze, pewniejsze, stabilniejsze i mają podstawową zaletę – zabezpieczają jednocześnie nasz towar przed panującymi na zewnątrz warunkami atmosferycznymi. Ich konstrukcja pozwala na łatwy i szybki montaż i nie wymaga posiadania jakichkolwiek pozwoleń na budowę.
Hale namiotowe mogą przybierać różne kształty i posiadać różne wielkości i barwy. Wykonane są one z nieprzemakalnych wysokojakościowych atestowanych materiałów i zawsze wyglądają efektownie. Taką halą może być zarówno samo zadaszenie posadowione na słupkach, jak i pełny namiot z bocznymi i tylnymi ściankami np. tego typu: http://mistor.com.pl/namioty-handlowe.php. Można na nich umieścić różnego rodzaju reklamy i loga, a całą konstrukcję w prosty sposób, da się wzbogacić o dodatkowe przenośne zewnętrzne oświetlenie, które jeszcze bardziej przyciągnie uwagę klienta.