Polecamy

Jak reklamować produkty w sklepie stacjonarnym?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W czasach, gdy większość osób robiących zakupy przenosi się z tym do internetu, sklepy stacjonarne muszą jeszcze bardziej dbać o swoich klientów. Dzisiaj klient chce sam podejmować decyzje i nie być specjalnie nagabywanym przez sprzedawcę. Nienachalny styl ich pracy sprawdza się obecnie zdecydowanie lepiej. Wciąż jednak trzeba cały czas zwracać na klienta uwagę i dopilnować, by znalazł to czego akurat szuka.

Nowy produkt = nieznany produkt

Kiedy wprowadzamy do sklepu nowe produkty, oczywistym jest, że klient nic o nich nie wie. Nikt nie lubi kupować rzeczy dla siebie nieznanych, dlatego istotnym jest, by zwrócić uwagę klienta na to, co posiadamy w sklepie. Znakomicie sprawdzą się do tego standy reklamowe, czyli tablice, na których możemy wypisać wszystkie zalety produktów na półkach.

Duże litery i jaskrawe barwy z pewnością świetnie sprawdzą się, gdy chcemy przyciągnąć dzieci, lub osoby starsze. Jeśli zaś towar na półkach kierujemy do osób w średnim wieku, idealnie sprawdzą się ciemne kolory czcionki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Pomysły na komunijne prezenty
Pomysły na komunijne prezenty
Pomysły na komunijne prezenty mogą przerastać nawet samych rodziców. Moda na kosztowne i drogie podarunki, które zrobią wrażenie nie tylko […]
5 powodów, dla których warto współpracować z agencją SXO dostarczającą AI
5 powodów, dla których warto współpracować z agencją SXO dostarczającą AI
Jako agencja cyfrowa, SXO nieustannie poszukuje nowych sposobów tworzenia treści. Odkryli, że korzystając z asystentów pisania AI, mogą generować treści […]
Indeks nośności opon – czym jest i jaki ma wpływ na bezpieczną jazdę?
Jak dostosować auto do bezpiecznej jazdy? Zastanawiając się nad odpowiedzią na powyższe pytanie, należy zwrócić swoją uwagę w kierunku opon, […]
Ostatnie wpisy