Polecamy

Jak reklamować produkty w sklepie stacjonarnym?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

W czasach, gdy większość osób robiących zakupy przenosi się z tym do internetu, sklepy stacjonarne muszą jeszcze bardziej dbać o swoich klientów. Dzisiaj klient chce sam podejmować decyzje i nie być specjalnie nagabywanym przez sprzedawcę. Nienachalny styl ich pracy sprawdza się obecnie zdecydowanie lepiej. Wciąż jednak trzeba cały czas zwracać na klienta uwagę i dopilnować, by znalazł to czego akurat szuka.

Nowy produkt = nieznany produkt

Kiedy wprowadzamy do sklepu nowe produkty, oczywistym jest, że klient nic o nich nie wie. Nikt nie lubi kupować rzeczy dla siebie nieznanych, dlatego istotnym jest, by zwrócić uwagę klienta na to, co posiadamy w sklepie. Znakomicie sprawdzą się do tego standy reklamowe, czyli tablice, na których możemy wypisać wszystkie zalety produktów na półkach.

Duże litery i jaskrawe barwy z pewnością świetnie sprawdzą się, gdy chcemy przyciągnąć dzieci, lub osoby starsze. Jeśli zaś towar na półkach kierujemy do osób w średnim wieku, idealnie sprawdzą się ciemne kolory czcionki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Szamba betonowe – jakie mają zalety?
Szamba betonowe – jakie mają zalety?
Szamba betonowe są doskonałą opcją dla właścicieli domów, którzy chcą długotrwałego, trwałego szamba. Są one również popularne wśród wykonawców i […]
Jak istotna jest rola opakowań przy sprzedaży żywności w sklepach?
Jak istotna jest rola opakowań przy sprzedaży żywności w sklepach?
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz żywność w sklepie spożywczym, czy na targu rolnym, opakowanie jest ważnym elementem Twojego marketingu. Opakowanie […]
Modne zegarki dla aktywnych
Marząc o zegarku, który będzie towarzyszem naszych treningów, warto rozejrzeć się za nowoczesnymi rozwiązaniami. Stoper, wirtualny trener, licznik kroków, kalorii, […]
Ostatnie wpisy