Bardzo dużo osób posiada konto na tak zwanych social mediach. Codziennie tysiące ludzi na całym świecie czyta i zamieszcza wpisy na Facebook, Tik-Tok czy Instagram. Konta posiadają zarówno osoby prywatne, jak i firmy, instytucje i fundacje. Nie każdy jednak potrafi robić wpisy, które przyciągną uwagę, a nawet zachęcą do odwiedzenia oficjalnej strony firmy lub siedziby i dokonania zakupu usługi albo towaru.
Prowadzenie konta w mediach społecznościowych można zlecić profesjonalnej agencji, która zajmie się promocją firmy, akcji czy konkretnego produktu albo usługi. Fachowców w tej dziedzinie można znaleźć pod adresem https://mrpost.pl/agencja-social-media-poznan/. Specjaliści z agencji social media opracowują strategię działania, określają grupę docelową, do której te działania mają dotrzeć, zamieszczają ogłoszenia i reklamy, budują określony wizerunek firmy. Wykorzystują wszelkie narzędzia i możliwości, jakimi dysponują media społecznościowe a z których statystyczny użytkownik korzystać nie potrafi. Kiedy jakaś firma planuje rozwój i szuka nowych klientów za pomocą portali społecznościowych, powinna zdecydować się na wynajęcie specjalistów z agencji social media.