Logo firmowe jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej danego przedsiębiorstwa i z tego względu powinno być odpowiednio eksponowane nie tylko w siedzibie firmy, ale także na gadżetach reklamowych i przedmiotach używanych w kontakcie z klientem. Logo powinno zapaść klientowi głęboko w podświadomość i być często w polu jego widzenia. Gdzie więc je umieszczać, by reklama firmy był skuteczna, a zarazem niedroga i naturalna?
W firmie, która oferuje swoje produkty i je pakuje, nieodzownym elementem jest reklamówka z nadrukiem. Dzięki temu, że gadżet ten pełni funkcję użytkową, może służyć klientowi nie raz, także przy innych okazjach. Tym samym ma on możliwość styczności z logo firmy nawet w sposób podświadomy. Jeżeli dodatkowo został on dobrze obsłużony w firmie, jego skojarzenia z logo będą miłe. Zamówienie reklamówek z nadrukiem nie jest dużą inwestycją, szczególnie, że obecnie częściowo się ona zwraca w miejscach, gdzie klient musi za reklamówkę zapłacić symboliczne kilka groszy. Ważne, by była to reklamówka biodegradowalna, ponieważ pokazuje to, że firma troszczy się o środowisko naturalne.
Jeżeli klient po spotkaniu w firmie otrzymuje umowę lub ofertę do przejrzenia w domu, konieczna do promocji okazuje się teczka reklamowa. Warto korzystać z takiej opcji nadrukowywania logo, wzorując się na ogromnych korporacjach, które tak czynią, by stale istnieć w świadomości swych klientów. Teczka również nie jest przedmiotem jednorazowym, co jest jej ogromnym atutem.