Digital Signage to nowoczesna technologia polegająca na cyfrowej dystrybucji treści o charakterze multimedialnym (audio-wideo) poprzez sieć wyświetlaczy, które są zarządzane centralnie (serwer). Rozwiązanie to można porównać do specyficznego kanału telewizyjnego skierowanego do konkretnej grupy odbiorców, np. klientów jakiegoś sklepu. Nośnikami informacji są w tym przypadku nie tylko klasyczne ekrany TV i monitory LCD, ale też ogromne plazmy i projektory określane mianem Public Displays. Dodajmy, że wymienione ekrany można bez problemu zamówić w internecie na http://tdcpolska.pl/.
Digital Signage pozwala na precyzyjne ukierunkowanie przekazu zgodnie zarówno z preferencjami określonej grupy odbiorców, jak i miejscem oraz czasem ich wyświetlania. Z tego względu rozwiązanie to jest wykorzystywane wyjątkowo często w celach informacyjnych i marketingowych, o czym dokładnie można przeczytać na http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage. Główną jego zaletą jest możliwość zastosowania ruchomego obrazu i dźwięku, duża dowolność w dzieleniu ekranu na strefy, dokładna kontrola nad treściami i sposobem ich pokazywania, a także znacznie większa skuteczność w porównaniu z tradycyjnymi środkami przekazu.
Digital Signage stosuje się powszechnie m.in. na lotniskach, dworcach, w różnorodnych punktach sprzedażowych, sieciach usługowych, firmach z branży turystycznej i miejscach użyteczności publicznej. Najczęściej jednak tego typu rozwiązanie widują klienci galerii handlowych. Na zamontowanych tam wielkich monitorach reklamowane są bowiem różnorodne produkty i usługi, łącznie z informacjami o promocjach i rabatach. Jeśli zaś chodzi o cele stricte informacyjne, to Digital Signage pokazuje m.in. informacje na temat odbywających się w danym miejscu wydarzeń, godziny otwarcia, prognozę pogody czy dokładną trasę dojścia do konkretnego punktu (np. sklepu czy lotniska).