Firmy cały czas poszukują takich rozwiązań marketingowych, które najlepiej zaprezentują oferowane przez nich usługi i produkty. Okazuje się bowiem, że na doskonale rozwiniętym rynku konkurencyjnym najpopularniejsze materiały reklamowe, takie jak wizytówki czy ulotki nie wystarczą. Potrzebne są bardziej wyraziste nośniki, dzięki którym przekaz reklamowy będzie się wyróżniał na tle innych propozycji branżowych.
Przestrzeń miejska stwarza dużo możliwości w kwestii skutecznej promocji produktów, ponieważ można wykorzystać na różne sposoby projekty wielkoformatowe. Takie przykuwające uwagę materiały reklamowe umożliwiają wyeksponowanie atutów oferty, i co istotne – docierają codziennie do dużej grupy osób. Mogą być to różnego rodzaju telebimy, kasetony LED i oryginalne szyldy reklamowe. Najlepsze miejsca do umieszczenia reklamy to takie, w których każdego dnia gromadzi się sporo potencjalnych odbiorców. Warto wziąć pod uwagę środki komunikacji miejskiej, parkingi i dworce oraz place przy centrach handlowych.
Kompleksowa realizacja reklam zewnętrznych, jak np. korzystając ze wsparcia takich firm jak https://be-media.com.pl obejmuje nie tylko wykonanie usługi, ale również fachowe doradztwo grafików i specjalistów ds. marketingu. Dla każdej firmy dobierane są takie rozwiązania, które mogą się sprawdzić pod względem skuteczności i atrakcyjności przekazu reklamowego . Można się zdecydować na projekt reklamowy umieszczony w transporcie publicznym, czy np. u zbiegu ruchliwych ulic. Reklamy outdoorowe mogą być również zamocowane na elewacjach budynków.