Jesteś tutaj
Home > Rynek i biznes > Gdzie warto zorganizować imprezę firmową?

Gdzie warto zorganizować imprezę firmową?

Przedsiębiorstwa coraz częściej i chętniej organizując imprezy firmowe, które pozwalają poznać się pracownikom w mniej oficjalnym otoczeniu. To z kolei pozytywnie przekłada się na relacje w zespole. Wszak łatwiej jest szczerze porozmawiać z koleżanką, czy nawet z szefem o problemach zawodowych, jeśli team zna się nieco lepiej na prywatnej stopie.

W lokalu czy na zewnątrz?

Miejsce organizacji spotkania, jak również rodzaj atrakcji należy dopasować do okoliczności oraz upodobań samej ekipy. Jeśli pracodawca zatrudnia głównie młode osoby, może się okazać, że lepszym pomysłem będzie spotkanie na zewnątrz, ciekawe zawody sportowe, wspólna wyprawa w góry, czy żeglowanie po jeziorach. Na zimowe przyjęcia z okazji Świąt Bożego Narodzenia, czy 10-lecia działalności z pewnością lepiej sprawdzi się przytulny lokal lub sala bankietowa Szczecin oraz inne duże miasta obfitują w tego typu obiekty. Warto więc gruntownie zapoznać się z ofertą, bo często w jednym miejscu można zorganizować zarówno atrakcje na zewnątrz, jak i poczęstunek czy tańce w środku. A to może być trafne rozwiązanie dla firm, które mają zróżnicowany wiekowo personel.

Niezależnie od lokalizacji i okoliczności dobrze jest zadbać o dobrą atmosferę i zachęcić pracowników do poznawania się i zacieśniania relacji.

Dodaj komentarz

1 × cztery =

Top