Polecamy

Najlepsze oprogramowanie dla firm handlowych

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Firmy handlowe działają na mocno konkurencyjnym rynku, w związku z czym muszą wdrażać różnego rodzaju rozwiązania w celu zwiększenia wydajności pracy. Jednym z kluczowych sposobów na osiągnięcie tego celu jest zastosowanie zaawansowanego oprogramowania. Najlepiej, jeśli zapewnia ono skuteczną kontrolę nad całym procesem sprzedaży i optymalizację działań pracowników. Jeden z takich kompleksowych systemów oferuje insERT

Przejrzystość i mobilność to kluczowe wymagania

Dobre oprogramowanie dla firmy działającej w branży handlowej powinno być przede wszystkim proste w obsłudze i czytelne, w pełni mobilne (aplikacja na smartfon, tablet itp.), łatwo dostępne (logowanie w dowolnym momencie) oraz wystarczająco szybkie. Jeśli chodzi o szczegółowe parametry, to musi koniecznie gwarantować:

– możliwość przydzielania kontaktów poszczególnym handlowcom

– opcję konfiguracji wymagań konkretnego kontrahenta biznesowego

– łatwe rozpisywanie planów sprzedażowych 

– stałe monitorowanie ruchów każdego handlowca, czyli weryfikację i analizę jego działań

– otrzymywanie stosowanych powiadomień

– wprowadzanie zmian w systemie

– eksport umów i zapytań dotyczących ofert

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Słupki drogowe – w jakich miejscach są niezbędne?
Słupki drogowe – w jakich miejscach są niezbędne?
Jednymi z podstawowych elementów infrastruktury drogowej są słupki. Pełnią one kilka użytecznych funkcji – przede wszystkim wyznaczają przebieg ciągów komunikacyjnych, […]
Kroki, jakie trzeba zrobić przed wzięciem kredytu
Kroki, jakie trzeba zrobić przed wzięciem kredytu
Kredyt bankowy to zazwyczaj zobowiązanie długoterminowe, które wiąże się z koniecznością załatwienia licznych kwestii formalnych, a także nerwowym oczekiwaniem na […]
Strategia content marketingu? Wielkopolska agencja SEO, która wiedzie w tym prym
Strategia content marketingu? Wielkopolska agencja SEO, która wiedzie w tym prym
Content marketing po poznańsku Content marketing realizowany w ścisłej kooperacji z SEO, to istny wabik na użytkowników/ potencjalnych klientów.  Synchronizacja […]
Ostatnie wpisy