Jesteś tutaj
Home > Rynek i biznes > Strategia content marketingu? Wielkopolska agencja SEO, która wiedzie w tym prym

Strategia content marketingu? Wielkopolska agencja SEO, która wiedzie w tym prym

Content marketing po poznańsku

Content marketing realizowany w ścisłej kooperacji z SEO, to istny wabik na użytkowników/ potencjalnych klientów.  Synchronizacja dwóch procesów dostarcza niemal zawsze wymiernych efektów. Wielkopolska agencja SEO – Grupa iCEA wie, o czym pamiętać i jak zadbać o treści, by zagwarantowała ona wzrost sprzedaży oferowanych dóbr i usług.

Kompleksowe działania stają się bezpośrednią przyczyną korzystniejszego pozycjonowania  strony w wyszukiwarkach. Delikatne lenistwo użytkowników, prowadzące ich do pierwszych z wyszukanych stron, zmusza nas do działań, które mają na tych pozycjach umieścić strony, nad którymi pracujemy. Priorytetem marketingu treści jest dobór słów i fraz kluczowych. Dlaczego jednak są one aż tak istotne? 

Efektywniejsze frazy kluczowe

Nieadekwatne, lub po prostu niewłaściwe treści słowa kluczowe, powodują, że treść staje się praktycznie niewidoczna. Intensywnie eksploatowane branże wymagają jeszcze bardziej błyskotliwego działania, np. wykorzystywania fraz zwanych long tail. Są to dłuższe, uszczegółowione frazy, których wypozycjonowanie pozwoli dotrzeć do konkretnej grupy docelowej. 

Wielkopolska agencja SEO poświęca również uwagę optymalizacji fotografii oraz obrazów. lokowanie podpisów np. stanowić będzie ułatwienie w wyszukiwaniu treści na naszej stronie. W kwestii treści wizualnych – w “oczach” Google najlepiej postrzegane jest linkowanie wykorzystanej przez nas treści, np. w sytuacji, kiedy została ona zapożyczona. Naszym obowiązkiem jest względnie regularne monitorowanie, jak nasze teksty są odbierane przez klientów oraz lustrowanie ich bieżącej pozycji w wyszukiwarkach. Dlaczego? Z powodu żwawości, która charakteryzuje listy rankingowe i sprawia, że coś co jeszcze wczoraj było pierwsze, następnego dnia może pojawiać się dużo niżej. 

Perspektywa długoterminowa

Wskazane jest dużo wcześniejsze zaplanowanie działań, mających na celu utrzymywanie pozycji naszych treści. Długofalowość procesów wzmacnia je w rzeczywisty sposób, eliminując prawdopodobieństwo nagłego krachu. Krótkotrwałe, jednorazowe podbicie wpisu. Jakie będzie? No właśnie, krótkotrwałe…  

Do naszych obowiązków należy również sprecyzowanie grupy docelowej,  której chcemy prezentować nasze treści i tak zsynchronizować działania, aby to osiągnąć. W każdym z tych przypadku należy mieć na uwadze, że treści tworzymy dla konkretnych ludzi. W tym specjalizuje się Wielkopolska agencja SEO – iCEA. Koncentracja na perspektywie długoterminowej, pozwoliła na pracę nad zupełnie nowym podejście do klienta i zaowocowała stworzeniem innowacyjnej usługi SEO 360.

Content dobry. Czyli jaki w sumie? 

Rutynowemu i schematycznemu contentowi, mówimy stanowcze – NIE! Obecnie trudno o zainteresowanie odbiorcy, będącego przesyconym nadmiarem napastliwych promocji. Wielkopolska agencja SEO targetuje w treści niepospolite, tworzone ze smakiem i pisane ludzkim i przystępnym językiem. Coś całkiem nowego, co pozwoli dotrzeć do jak największej liczby osób. To proste, choć skomplikowane – chcesz być udostępnianym? Pisz i nagrywaj tak, aby to udostępnienie było zasłużone. 

Google nie jest złe – treść wartościowa i należycie zoptymalizowana, niemal zawsze wygra z wszelkiego rodzaju nienaturalnymi linkami, spamem oraz innymi kombinacjami bliskimi black hat SEO. Unikamy językowych łamaczy i każdego rodzaju zawiłości. Jeżeli jednak musimy… Tłumaczmy to językiem zrozumiałym, tak aby sens otulał owy tekst. Nie każdy jednak jest urodzoną maszyną do pisania, lub śpi na słowniku. Firmy takie jak opisywana dziś Wielkopolska agencja SEO iCEA, posiada w swoim zespole doświadczonych copywriterów oraz edytorów, którzy dostarczą treści na językową piątek z plusem! Wystarczy skorzystać z bezpłatnego audytu i możemy działać. 

Dlaczego tak ważne jest połączenie dobrego contentu i SEO?

Celem strony tekstualnej, jest przyciągnięcie uwagi, jednak nie na chwilę, ale do tego stopnia, aby klientów do naszej firmy przekonać. SEO natomiast powinno to w znaczny sposób ułatwić poprzez jak najwyższe wypromowanie strony w wyszukiwarkach. Oba stanowią Yin i Yang marketingu, przez co ich optymalne współdziałanie, poprawia ruch na stronie oraz przyczynia się bezpośrednio do budowania autorytetu marki. Coś co tworzone jest tylko po to, aby pozycjonowało, zawsze będzie chwilowe i nietrwałe. 

Być pewnym, to być spokojnym, ale czy nasze działania dają nam wytchnienie i pozwalają na oczekiwanie efektu? Jeżeli wciąż oplatają nas wątpliwości, możemy znaleźć agencje, do której zwrócimy się z prośbą o profesjonalną pomoc. 

Coś o czym jednak musimy pamiętać – przedsiębiorstwa decydujące się poświęcić ogrom czasu, na poczet dostarczenia wartościowych treści, przyciągają znacznie więcej klientów, ponieważ ludzie pragną wartościowych tekstów.

Dodaj komentarz

siedemnaście − cztery =

Top