Logo firmy to jeden z najważniejszych jej elementów, który decyduje o odbiorze przez klientów i wizerunku firmy. W związku z tym wszystkie jego elementy powinny być dokładnie przemyślane i spójne, tak aby zachęcały do korzystania z usług firmy i były jej docenianym znakiem rozpoznawczym. Większość specjalistów jest zgodna, że przygotowanie znaku, który wpisuje się w obowiązujące trendy nie jest dużym wyzwaniem. Sytuacja wygląda inaczej, jeśli chodzi o logo, które zapada w pamięć i może być stosowane przez wiele lat. Jak zatem przygotować takie logo, które spełnia oczekiwania firmy, a jednocześnie zwiększa jej rozpoznawalność i stanowi spójny element jej działań na rynku?
Mając już logo firmy, należy je odpowiednio wyeksponować. Zwykle znak znajduje się na wszystkich realizacjach firmy, dokumentach czy produktach, ale warto rozszerzyć również jego widoczność poprzez zastosowanie reklamy zewnętrznej, zwłaszcza jeśli znak jest nowy. Świetnym rozwiązaniem są kasetony reklamowe Poznań jest miastem, w którym można wykonać je w wielu agencjach reklamowych i drukarniach. Kasetony zwiększają widoczność logo, dzięki czemu budują jasny przekaz i wzmacniają rozpoznawalność i siłę marki.